Гарантія

25 Декабря Открытие магазина CASO в Одессе, по адресу улица Генуезская 5 ТЦ Гагарин плаза, 3 этаж

Кошик порожній

- Перевірка товару при доставці

Термін гарантійного обслуговування складає 24 місяці. Отримавши товар, в першу чергу перевірте його на відсутність механічних пошкоджень. Після оплати та отримання товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

Переконайтеся, що кур'єр видав вам всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, документи зберігайте в надійному місці. 

- Повернення або обмін купленого товару

Повернути або обміняти товар можна лише протягом перших 14 днів і якщо ви ним не користувалися, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. У вас повинен бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.

Додаткова інформація:

Тел.: (063) 691-40-10, (095) 166-68-10. 

- Випадки коли гарантія не діє

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;

серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;

вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;

виріб пошкоджено або він вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;

обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;

виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;

виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;

представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);

обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;

дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.